Son Haberler

Beyazperdede olmak zorunda değilim

Emekli olduğu söylentileri yayılan büyük oyuncu Jack Nicholson iddialara açıklık getirdi.

Jack Nicholson


"Guguk Kuşu / One Flew Over the Cuckoo's Nest", "Cinnet / The Shining" ve Köstebek / The Departed" gibi kült filmlerin 3 Oscarlı oyuncusu Jack Nicholson emekli olduğu iddialarına cevap verdi.

Sinemaya verdiği 3 yıllık aranın hafıza sorunları değil isteksizlik olduğunu belirten oyuncu, "Bende bir matematikçi beyni var. Ölene kadar çalışacak değilim, bu işe başlama amacım bu değil. Eskiden kendimi zorluyordum ama artık bunu yapmıyorum. Beyazperdede olmak zorunda değilim. Aslına bakarsanız bir yanım bundan hiçbir zaman hoşlanmadı. Yaşlandıkça değişiyorsunuz" dedi. Kariyerine 1950'lerde başlayan 76 yaşındaki oyuncu yapmak istediği film tarzının da değiştiğini açıkladı. "Film endüstrisi gerçekten en güzel iş dalı" diye oyuncu, "ama artık yalnızca insanları etkileyen filmler yapmak istiyorum. Duygular ve insanların barındığı filmler istiyorum" dedi.

Gençlerin sinemadan ne beklediğine dair de hoş olmayan gözlemleri olduğunu belirten Nicholson, "Artık 20'li ya da 30'lu yaşlardaki insanların duygulanmak istemedikleri fikrine kapılıyorum. Onlar daha çok bomba, patlama görmek istiyorlar çünkü öyle büyüdüler. Asla öyle filmler yapmayacağım" diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gündem Sanat ~ Kültür ve Sanat blogu Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Tema resimleri Bim tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.